امنيت ويپ

تكنولوژي

امنيت ويپ

۳۶ بازديد

عبارت “تلفن يك وسيله شخصي است” كه زياد آن را مي شنويم؛ در درستي امنيت ويپ هم همين معنا را ميدهد. يعني مركز تلفن براي آن سازمان و كسب و كار، شبكه اي شخصي و امنيتي است و دستور دسترسي به آن را به هركسي نميدهند.
امنيت ويپ در مساوي چه چيزي؟همانطور براي مطالعه در زمينه امنيت ويپ اينجا را كليك كنيد كه ميدانيد، مركز تلفن در كسب و كارها و سازمان ها، بر بستر فناوري ويپ پياده سازي مي شود. بنابراين محافظت از تماس ها و اطلاعات، چه براي سازمان هاي امنيتي و مهم، چه براي كسب و كارهاي كوچك، زياد مهم و ضروري است.
بنابراين شناخت انواع حملات امنيتي خالي از لطف نيست. همچنين در حصول اطمينان در خريد بهترين نرم اسباب مركز تلفن از شركتي معتبر به شما كمك مي كند الي در در ارتباط با امن بودن اطلاعات مشتريان و تماس ها خيالتان اريكه و راحت باشد و فقط به ترقي و جلو رفتن سازمان و يا سوداگري خود فكر كنيد.
انواع حملاتي كه امنيت ويپ راهبند آن ميشودمعمولا وقتي اسم تاختن امنيتي يا امنيت ويپ به مياني مي آيد، افراد به ياد هكرها و افرادي خارج از آن سازمان مي افتند كه هدف نفوذ به بستري از اطلاعات امنيتي و مهم را دارند.
اما حمله امنيتي، صرفا تاختن بيگانه نيست.
حمله امنيتي داخليگاهي تاختن از داخل سازمان چهره ميگيرد و يگانه از كسان تو سازمان كه به شبكه دسترسي دارد و يا به عبارتي نام كاربري و رمز عبور بخصوصي دارد، امنيت ويپ را به خطر مي اندازد. اين افراد مي توانند با به كارگيري بد انگيزه ها يا دستكاري كردن سيستم به اطلاعات دسترسي پيدا كنند.
متاسفانه بيشترين حملات رايج در مملكت ما حملات داخلي است. مثلا كسان سازمان مي توانند با نصب بدافزار با دو نقطه بيرون از شبكه بستگي استوار كنند و سپس اين دو نقطه را به هم وصل كنند و از مركز تلفن سازمان سو كاربرد كنند.
حمله امنيتي خارجيگاهي شما يك كسب و كار زياد موفقي هستيد و مسلما رقبا چشم رويت موفقيت هاي شما را ندارند، پس كوشش ميكنند با هر روشي كه مي شود در سيستم مركز تلفن ويپ شما پريشاني برقرار كنند لغايت مقداري بتوانند خود را به شما برسانند و يا اطلاعات كاربران و تماس هاي شما را به دزدي ببرند.
سه گام براي اطمينان از امنيت ويپبراي امنيت ويپ چندين راهكار هستي دارد، كه ما مهم ترين آن را در قالب سه گام براي شما بيان نموده ايم:
گام اولتحقيق و پرس و جو درباره سابقه و توان تيم فني و حمايت شركتي كه مي خواهيد مركز تلفن خود را از آن تهيه كنيد و يا امنيت ويپ خود را به آن شركت سپرده ايد.
گام دومدقت شود كه امنيت ويپ شامل لايه هاي متفاوتي مي شود. شما آغاز با امكانات نرم افزاري چه بسا نزديك 60 لغايت 70 درصد امنيت خود را بالا دستگير و تضمين كنيد. ولي براي رساندن اين عدد به 80 الي 90 درصد نياز به مشكل اسباب و خرج اكثريت داريد. توجه داشته باشيد اين امنيت شدني است هيچوقت به 100 درصد نمي رسد.
گام سومدر حفاظت از اطلاعات خود زياد مراقب باشيد و قوي عمل كنيد. سعي كنيد از پسوردهاي نيرومند استفاده نموده لغايت شايستن گمان زدن و نفوذ بدافزارها و اشخاص را به حساب هاي كاربري و اطلاعات خود به صفر برسانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.